راه های ارتباطی

02146135981
09300560614

مشاوره

جستجو

آخرین مقالات

مشاوره

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران

بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران

بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران

در حالی که برخی از افراد ممکن است فکر کنند که در مورد مسائل مربوط به سلامت روان درمان خاصی نیاز نیست و حتی از مراجعه به کلینیک روانشناسی خوب و مشورت با یک روانشناس هراس دارند، ما می دانیم که مراقبت از سلامت روان شما به اندازه مراقبت از سلامت جسمی شما مهم است. در زیر، ما برخی از مهمترین دلایل برای جستجوی خدمات روانشناسی را شناسایی کرده ایم:

دلایل مراجعه به بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران

بی انگیزگی

شاید افسردگی باشد، شاید در مورد رویداد یا فصلی که به زودی در راه است مضطرب هستید. اگر احساس می کنید که زندگی شما به یک روال تبدیل شده است یا به نظر می رسد که دیگر هدفی ندارید، ممکن است مفید باشد که با شخصی در مورد آن صحبت کنید. زمانی که دیگر از فعالیت‌هایی که قبلاً از آن لذت می‌بردید لذت نمی‌برید یا دچار بی انگیزگی شدید، ممکن است یک دلیل زمینه‌ای وجود داشته باشد و ممکن است زمان آن رسیده باشد که به دنبال خدمات روان‌شناختی باشید تا با افرادی که دوستشان دارید ارتباط برقرار کنید.

اعتیاد به مواد مخدر یا الکل

در صورتی که به دلیل شرایط روحی به مصرف مواد مخدر یا مشروبات الکلی روی آورده اید و به آن ها وابسته شدید وقت آن رسیده که با یک روانشناس در این مورد صحبت کنید و نگرانی های خود را با او در میان بگذارید.

متخصصان ما در کلینیک مشاوره روانشناختی سپید ( بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران ) خدمات روانشناسی را با بالاترین کیفیت به مراجعان خود ارائه می دهند.

یک تغییر بزرگ در زندگی را پشت سر گذاشته اید

چه مرگ یکی از عزیزانتان را تجربه کرده باشید، چه جدایی جدی یا یک حرکت استرس زا، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برعکس، رویدادهای شادی مانند ازدواج یا زایمان نیز می توانند تعادل شما را از بین ببرند و دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهند. اگر در تطبیق با یک تغییر بزرگ زندگی مشکل دارید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برنامه‌ای برای بازگشت به مسیر آماده کنید.

یک رویداد آسیب زا را تجربه کرده اید

تجربه آسیب‌هایی مانند تصادف، سوء استفاده جسمی یا جنسی یا بی‌توجهی می‌تواند باعث مشکلات عمده سلامتی هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی شود. در این شرایط هر چه زودتر با کسی در مورد آن صحبت کنید، زودتر می توانید برای درمان خود و یادگیری روش های سالم برای مقابله با تروما کار کنید.

افکار خودکشی یا خودآزاری دارید

این یکی ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما گاهی اوقات کسانی که افکار خودکشی را تجربه می کنند ممکن است فکر کنند که حتی مداخله روانشناختی نمی تواند به آنها کمک کند. این به سادگی درست نیست. ما می توانیم به شما کمک کنیم راه حل هایی پیدا کنید که به شما کمک می کند با افکار ناامیدی و آسیب رساندن به خودتان کنار بیایید.

دیگران در مورد شما ابراز نگرانی کرده اند

آیا دوستان نزدیک یا اعضای خانواده شما به شما می گویند که نگران شما هستند؟ آیا یکی از افراد مورد اعتماد نسبت به شما ابراز نگرانی کرده است؟ گاهی اوقات آنچه در درون خود احساس می کنید بیشتر از آنچه فکر می کنید به بیرون جلوه می کند. حتی اگر فکر نمی کنید مشکلی وجود دارد، اگر کسی که دوستش دارید و به او اعتماد دارید ابراز نگرانی کرد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک روانشناس صحبت کنید.

یک رابطه مهم دچار مشکل است

چه با مسائل رفتاری کودک سر و کار داشته باشید و چه ازدواجتان در شرف طلاق است، ما اینجا هستیم تا به شما گوش فرا دهیم و به شما کمک کنیم تا مسائل خود را به شیوه ای سازنده و سالم حل کنید. اگر یک رابطه نزدیک منبع درد مکرر است، یا اگر احساس می کنید به انتهای طناب خود رسیده اید، وقت آن است که در مورد آن با شخص ثالث صحبت کنید.

رفتار(های) اجباری انجام می دهید

رفتارهای اجباری گاهی اوقات نشانه این است که سلامت روان شما با مشکل مواجه شده است. اگر متوجه شدید که بیش از حد غذا می خورید، قمار می کنید یا سایر رفتارهای اجباری را نشان می دهید که از کنترل شما خارج شده است، باید به بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران مراجعه کنید تا با یک روانشناس صحبت کنید تا ریشه مشکل را پیدا کنید.

 

کلمات مرتبط :

بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران – مرکز مشاوره در غرب تهران – روانشناس کودک و نوجوان – مشاوره ازدواج در غرب تهران – مشاوره روانشناسی در غرب تهران

مقالات بیشتر

اختلال نافرمانی مقابله ای

اختلال نافرمانی مقابله ای

0
اختلال نافرمانی مقابله ای (ODD) یک اختلال رفتاری دوران کودکی است که با الگوی مداوم رفتار نافرمانی و خصمانه نسبت…
پارانویا

پارانویا و علائم آن

0
پارانویا به بی اعتمادی شدید و غیرمنطقی یا سوء ظن نسبت به دیگران اشاره دارد که اغلب با این باور…
اختلال هراس

اختلال هراس

0
اختلال هراس یا حمله پانیک نوعی اختلال اضطرابی است که با حملات پانیک مکرر و غیرمنتظره مشخص می شود. حملات پانیک…
مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

0
مشاوره تحصیلی نوعی راهنمایی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا چالش‌ های تحصیلی را که در برنامه تحصیلی خود…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست