راه های ارتباطی

02146135981
09300560614

مشاوره

جستجو

آخرین مقالات

مشاوره

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

مرکز مشاوره در جنت آباد

مرکز مشاوره در جنت آباد

مرکز مشاوره در جنت آباد خدمات روانشناسی و روان درمانی کودک و نوجوان ، مشاوره ازدواج و طلاق ، مشاوره خانواده ، فرزند پروری و … را ارائه می دهد.

مشاوره روانشناسی یک تخصص عمومی و ارائه دهنده خدمات بهداشتی در روانشناسی حرفه ای است. این رشته بر نحوه عملکرد افراد هم به صورت شخصی و هم در روابط خود در تمام سنین تمرکز دارد.

متخصصان ما در مرکز مشاوره روانشناسی در جنت آباد به نگرانی های عاطفی، اجتماعی، شغلی، مدرسه و سلامت جسمی افراد می پردازند.

در مراحل مختلف زندگی، تمرکز بر استرس های معمولی زندگی و مسائل شدیدتر است که افراد ممکن است به عنوان فردی و به عنوان بخشی از خانواده، گروه ها و سازمان ها با آن دست و پنجه نرم کنند. مشاوره با یک روانشناس، احساسات پریشانی را کاهش می دهد و بحران ها را حل می کند. آنها همچنین ارزیابی، تشخیص و درمان علائم روانی شدیدتر را ارائه می دهند.

مشاوره روانشناسی یک تخصص شناخته شده در روانشناسی حرفه ای است که انجام آن مستلزم یک پایگاه دانش خاص است که از طریق آموزش و آموزش هماهنگ به دست آمده است. 

مرکز مشاوره در جنت آباد

روانشناسان به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: روانشناسان مشاور و روانشناسان بالینی. روانشناسان بالینی در درجه اول اختلالات روانی را تشخیص داده و درمان می کنند، در حالی که روانشناسان مشاوره بر کمک به افراد برای بهبود رفاه کلی عاطفی تمرکز می کنند.

روانشناسان مشاوره به افراد کمک می کنند تا با مشکلات برخورد کنند و در جنبه های مختلف زندگی خود تصمیمات دشواری بگیرند. این امر مستلزم درک عمیق شخصیت، شناخت (نحوه تفکر و تصمیم گیری) و ارتباطات است.

روانشناسان مشاوره در محیط های مختلفی از جمله مطب خصوصی، سازمان های مراقبت های بهداشتی، دانشگاه ها و شرکت های بزرگ کار می کنند.

روانشناسان مشاور باید بتوانند همدلی را نشان دهند، حتی زمانی که نمی توانند موقعیت مشتری را شناسایی کنند، و باید در مراحل اولیه روابط حرفه ای با مشتری اعتماد کنند. در کار خود، روانشناسان مشاوره باید به مدیریت انتظارات و اعتماد مشتری بدون ارائه راه حل های آسان برای مسائل پیچیده کمک کنند.

فواید مراجعه به مرکز مشاوره در جنت آباد

  • کمک به افراد در درک ماهیت موضوعی که باعث ناراحتی آنها می شود
  • کمک به افراد در ایجاد بینش در مورد موقعیت خود
  • راهنمایی افراد برای یافتن راه هایی برای رسیدگی به مشکلات به شیوه ای سالم و سازنده
  • ردیابی پیشرفت به سمت اهداف و کمک به مراجعان برای توسعه مهارت های مقابله ای اضافی برای وقوع مشکلات مشابه در آینده

مرکز مشاوره در جنت آباد (مشاوره روانشناسی سپید در غرب تهران) ارزیابی روانشناختی، مشاوره، مداخله در بحران و ارجاع را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می دهد.

چه نوع مشکلاتی نیازمند مشورت با یک مشاور روانشناسی خوب است؟

  • مشکلات رابطه (رابطه بین زوجین ، رابطه والدین و فرزندان و …)
  • استرس تحصیلی
  • اضطراب
  • افسردگی
  • سوء مصرف مواد
  • نگرانی های جنسی
  • مسائل هویتی
  • آشنایی و دوستی قبل از ازدواج

هنگامی که برای اولین بار با مشاور خود ملاقات می کنید (همچنین ارزیابی را در نظر می گیرید) این فرصت را خواهید داشت که در مورد آنچه شما را به مشاوره کشانده و چه احساسی دارید صحبت کنید. شما و مشاورتان در مورد اینکه بهترین برنامه برای شما چیست صحبت خواهید کرد. ممکن است از 2 تا 3 جلسه برای رسیدگی به یک نگرانی خاص بهره مند شوید یا ممکن است جلسات اضافی برای بحث در مورد موضوعات پیچیده تر مفید باشد.

خدمات مشاوره خصوصی و محرمانه است. به هیچکس خارج از مرکز اطلاع داده نمی شود که شما برای کمک به ما مراجعه کرده اید، مگر اینکه رضایت کتبی به ما بدهید. 

 

کلمات مرتبط :

مرکز مشاوره سپید – فاطمه رمضانی روانشناس بالینی – مرکز مشاوره در جنت آباد – مشاوره خانواده در جنت آباد – روانشناس کودک و نوجوان در غرب تهران – خیانت زوجین – شکست عاطفی – دوستی قبل از ازدواج – مشاوره قبل از ازدواج – روانشناس خوب در جنت آباد – سکس تراپی – زوج درمانی در غرب تهران – بازی درمانی – روانشناس خوب در جنت آباد جنوبی – روانشناس خوب در غرب تهران – مشاوره خانواده خوب در غرب تهران – مشاور خانواده خوب در جنت آباد – مشاوره تحصیلی خوب در غرب تهران – روانشناس بالینی خوب در غرب تهران – روانشناس کودک خوب در جنت آباد

مقالات بیشتر

اختلال نافرمانی مقابله ای

اختلال نافرمانی مقابله ای

0
اختلال نافرمانی مقابله ای (ODD) یک اختلال رفتاری دوران کودکی است که با الگوی مداوم رفتار نافرمانی و خصمانه نسبت…
پارانویا

پارانویا و علائم آن

0
پارانویا به بی اعتمادی شدید و غیرمنطقی یا سوء ظن نسبت به دیگران اشاره دارد که اغلب با این باور…
اختلال هراس

اختلال هراس

0
اختلال هراس یا حمله پانیک نوعی اختلال اضطرابی است که با حملات پانیک مکرر و غیرمنتظره مشخص می شود. حملات پانیک…
مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

0
مشاوره تحصیلی نوعی راهنمایی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا چالش‌ های تحصیلی را که در برنامه تحصیلی خود…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست